två ljudböcker

i lissabon lyssnade jag på en del ljudböcker. överlag tycker jag det kan va rätt jobbigt att lyssna på böcker, men har börjat gilla det mer. fixade gratismånad på både nextory och storytel, glömde avsluta storytel så nu har jag en månad till. måste lyssna massa nu känner jag hehe. iaf, två bra jag lyssnade klart på:
 
 
en annan historia är en antologi med 51 berättelser om kvinnor genom historien, skrivna av 51 olika skribenter. lina thomsgård är redigerare och även inläsare. som små minipoddar typ! mkt intressant och frmaförallt lätt att lyssna på och hänga med i. mktmkt bra bok, alla borde läsa och täcka upp luckor i sin historiebildning. 
 
 
bli som folk av och med stina stoor. såå fin novellsamling, drömska och sagolika skldringar av norra sverige. stina storr är en så sjukt bra uppläsare och jag tycker det gör såå mycket för ljudböcker om personen som skrivit läser upp den själv. då blir det liksom som den personen tänkt när den skrivit. varje ord betonas precis som det är meningen. denna var mysig att lyssna på. rekommenderar.
böcker | |
Upp