v 48

känner ett behov av att dokumentera mitt liv så tänkte att veckosammanfattningar iaf nästan varje vecka kunde va skoj!! mest för min egen skull hehe. så:
 

något jag gjorde den här veckan som var planerat:
djade på far i hatten. var på 2-årskalas. jobbade. tränande massa skojiga pass. pluggade lite iallafall. var på moderna med felix samt åt på vegegården. märks att jag gillar att planera in saker de veckorna jag ej går i skolan för att inte få panik av att bara sitta hemma:)

 

som inte var planerat:
pluggfikade med anna på uggla. spontant bjöd över anna och timmy för sällskapsspel och glögg igår. dvs mkt mysiga saker som involverade anna (som även typ är den enda som läser denna sorgliga blogg)

och som var orimligt:
alla gånger jag fått utbrott och blivit superarg eller superledsen över exakt ingenting. pms jag hatar dig.

och något nytt jag gjorde:
var på uggla kaffebar! såg mina bilder i tryck i en tidning! (mahskara #90)

 

veckans otippade:
jag pluggade typ ganska fokuserat? inget som händer ofta

 

tips från veckan:
julkalendern som verkar mysig. samt blåbärsglögg!! mycket gott. och francesa woodmans utställning på moderna.

 

godaste maten jag lagade:

gulaschgrytan jag gjorde i torsdags asså omg vad god den blev. lucky me att jag gjorde typ 1 liter. här e receptet.

veckans låt:
måste ändå va en äkta popklyscha och säga helgen v 48. för snart har ju faktiskt helgen v 48 tagit slut.

veckans känsla:
sur och grining men stundvis glad.

en klädsel från veckan:

tuff med päls och mössa inomhus på moderna. 

veckans betyg:
stark 3/5!! många bra element men dåligt humör due to pms heela veckan vilket drog ner det hela

livet | |
Upp