helgen vecka 30

 
tiden går så fort!! samma sak med denna helg. 
 
 
igår var jag på marknaden uppe vid jardim principe real, precis där jag bor i principe real. det va mysigt men jag köpte inget på marknaden. 
 
 
fint att titta på iallafall. 
 
 
påväg hem hittade jag en asfin brasiliansk concept store, också vid principe real. 
 
 
gick mest in för att det såg mysigt ut, men jag fyndade!! 
 
 
en tvål för bara 35 kr. luktar mkt gott och förpackningen e perfekt. mkt bra ställe att råka hamna på. 
 
 
idag låg jag och solade i jardim da estrela. mkt skönt. åt pasta med pesto, löste korsord, blev omringad av äckliga duvor och gick hem. 
 
 
mkt vackert påväg hem. 
 
 
kvällsutsikt från mitt takfönster <3 o nu e söndagen och vecka 30 snart slut. det är 19 dagar till jag åker hem och 11 dagar till anna kommer. och 4 dagar till min inlämning ska va klar och jag har inte ens gjort hälften he he.......... nu ska jag plugga dvs kolla the knick. godnatt från lissabon.
 
 
 
lissabon | jardim da estrela, lisboa, lisbon, lissabon, principe real | | Kommentera |
Upp