händelser vid vatten

 
jag har slukat ännu en bok och jag kan nog faktiskt säga att detta är en av de bästa jag läst i år. så spännande, så rörig till en början men asså allt knyts ihop så jäkla smart och snyggt att jag blev helt amazed. har velat läsa denna sedan sista året på gymnasiet och nu önskar jag att jag hade den framför mig igen. blev också, konstigt nog, sugen på att åka till norra sverige. fjället typ. tur jag iaf ska till umeå två gånger i höst för att gå på föreläsningar. ska läsa 2 kurser i kvalitativ och kvantitativ metod på umeå uni så jag kan skriva min c-uppsats där och sen ta ut min kandidat (!!!). ska också läsa sexologi i malmö och asså jag e så taggad på att börja plugga vårdvetenskap igen. 
 
åter till boken. 5/5 stjärnor. skicklig ordkonst, spännande, fängslande, vacker och hemsk. kommer nog läsa om denna asså. tipstips!!! 
livet | |
Upp