10 saker om hösten

 

1. Vad är det bästa med hösten?

Att jag fyller år, att stanna inne för att det är skönast, kantareller, min nyvunna energi varje terminstart och höstjackor pga så fina.

2. Vad kommer du äta i höst?

Allt jag saknat i Lissabon: saker i ugnen, halloumi, gott glutenfritt bröd. Så kanske lite pajer, rotfrukter i ugn, pizza osv. Mmhmmh.

3. Vad kommer du dricka i höst?

Bryggkaffe, lyxigt te från ngn tehandel och romdrin

4. Vad kommer bli ditt mest använda plagg i höst?

Ingen aning? Kanske min halsduk pga får ont i nacken av blåsten.

 

5. Vad gör du om dagarna egentligen?

Prokrastinerar, pluggar, jobbar ibland, läser böcker, går till caféer, städar och plockar hemma.

6. Vad gjorde du vid den här tidpunkten för ett år sedan?

Typ exakt samma hehe

7. Vad läser du?

Han - en bok om sorg. 

8. Vad tittar du på?

Game of thrones!!!! Och har precis börjat med The Keepers. Och Twin Peaks aka BESVIKELSEN

 

9. Vad var bäst med sommaren?

Att jag fick göra ngt helt sjukt lyxigt och kul, dvs åka till Lissabon

10. Vad har du för höstplaner?

Plugga, jobba, spela musik, skriva (kanske för Mahskara igen), läsa och umgås med människor jag saknat. Återgå till min vardag helt enkelt. Och så vill jag flytta.

Målbild inför mysfaktorn i höst:

 
 
livet | |
Upp