v 49

något jag gjorde den här veckan som var planerat:

var på the radio dept. med anna. bakade julgodis med ronja. firade pappa på pinchos. var på golden med ronja och benne.

 
 

som inte var planerat:
blev besatt av skam.... gick runt och glodde på stan för att felix skulle pyssla med julklappar till mig och såg världens finaste skål jag tyvärr inte köpte :(

 

något jag fick:
VÄRLDENS finaste halsband av felix. 

 

och något nytt jag gjorde:

 drack passionsmojito och såg radio dept. som var mycket bra!! 

veckans sämsta:
min totala brist på motivation att plugga.

tips från veckan:
ada soycandels!! sååå gott mitt pepparmintsljus doftar.

godaste maten jag lagade:

bakad sötpotatis med srirachamayo och massa goda grönsaker

veckans låt:
rosa himmel.

 

veckans känsla:
obrydd om det mesta som inte rör tv-serier typ? men ganska glad med, har gjort roliga saker.

en klädsel från veckan:

typ 50 shades of grey idag. matchar vädret:)

veckans betyg:
skulle nog säga 4/5 pga god mat och gott sällskap typ hela veckan

 
livet | |
Upp