kul med såna här listor (tror jag?)

 
1. Vem litar du på? Alla ca? Är ganska godtrogen, förrutom typ mot främmande män som glor

2. Vart skulle du vilja vara just nu? I ett varmt jävla bad

3. Favoritstad? Malmö eller Warszawa typ? Men tror Malmö

4. Vilket är ditt favoritnummer? vad e detta för fråga ens? 3 kanske. alla goda ting e 3

5. Vad var det senaste du åt? Pasta med champinjon och spenat

6. Om du var en krita, vilken färg skulle du vara då? GULD!! pga tänk va fett med guldkrita?

7. Hur är vädret just nu? Vidrigt

8. Vem var den senaste personen du pratade i telefon med? Felle

9. Vad är det första du ser hos det motsatta könet? Händer och skor samt typ stil? 

10. Vad har du för skostorlek? 38

11. Favorit tv-program? X-files eller modern family 

12. Har du några syskon? yes

13. Längd? 164......

14. Hårfärg? Råttfärgat/guld/blondt 

15. Ögonfärg? Gråa/gröna/blåa

16. Använder du kontaktlinser? Nope har perfekt syn

17. Favorithögtid? Jul alla dagar

18. Favoritmånad? Juli

19. Har du gråtit någon gång utan anledning? Absolut det e min specialité

20. Vilken var den senaste filmen du såg? 10th Cloverfield lane

21. Favoritdag på året? Första vårdagen när man kan gå med coola brillor och skippa jackan

22. Är du för blyg för att fråga ut någon på dejt? Har typ inte dejtat men tror jag typ skulle våga?

23. Kan du stå på huvudet (utan att luta dig mot en vägg)? Absolut inte

24. Kramar eller kyssar? Kramar pga kan göra det med alla jag älskar<3

25. Choklad eller vanilj? Choklad

26. Har du tatueringar? Ja

27. Vad lyssnar du på just nu? Jonathan Johansson

28. Är du kär i någon kändis? Definitivt men den listan är för lång, får bli en egen 50 punkter lång lista

29. Vilka böcker läser du just nu? Pennskaftet av Elin Wäghner

30. Piercingar? Öronen men det räknas väl inte.......

31. Favoritfilmer? Kill Bill, Amélie, Hata Göteborg och Fucking Åmål. Bra kombo

32. Favoritsport? Simning borde det ju va pga spenderade halva min ungdom i klorerat vatten

33. Vad gör du just nu? Fiser

34. Smöriga, naturella eller saltade popcorn? saltade micropop 

35. Hundar eller katter? Katt absolut, hundar luktar lite äckligt tycker jag

36. Favoritblomma? Pion

37. Har du blivit påkommen med att göra något du inte får göra? Ja tex ha sex på ett köksbord och bli påkommen av den jag låg meds bror... får ångest av att tänka på det

38. Har du en bästa kompis av det motsatta könet? Skulle isåfall va Felix men han e ju min partner med

39. Har du älskat någon någon gång? Ja jag e lite utav en hopplös romantiker 

40. Vem vill du träffa just nu? alla mina vänner på samma gång pga mysigt häng 

41. Är du fortfarande vän med folk från skolan? Ja, Ida och jag ahr varit vänner sen typ år 2000 nu så

42. Hur imponera man på dig om man är kille? Säg att du gillar att läsa, va snäll, se riktigt het ut och typ ge mig mkt uppmärksamhet

43. Gillar du att flyga med flygplan? Ja om jag får ha mina tryckutjämnande öronproppar... Mvh gamling

44. Höger- eller vänsterhänt? Höger

45. Hur många kuddar sover du med? 2

46. Saknar du någon? Ja :( 

47. Lyssnar på radio? Ja, brukar ha P3 på här hemma rätt ofta och älskar ju public service så

48. Bästa beslutet du har gjort i år? Flytta ihop med Felix mvh toffel

49. Sämsta beslutet i år? Alla gånger jag varit taskig på fyllan mot Felix, alla gånger jag skjutit upp plugg och sen känt mig värdelös

50. Din senaste nerladdade app? Svtplay

livet | |
Upp