crazy plant lady

sen jag flytta hemifrån för ca 1 år sen har jag proppat hela lägenheten på trettio kvadrat full med växter. blir bättre och bättre på att få dom och trivas och de flesta e jag så stolt över. 
 
tex denna pampiga elefantöra som va pytteliten när jag köpte den och nu är en av de större växterna jag äger. den ynglar av sig bebisar hela tiden <3 
 
 
en annan älskling som växt sig stor e min monstera. den tål allt och e så tacksam
 
 
 
min avokado!! mitt mest tidskrävande men också coolaste projekt. tänk att den bara var en liten bebiskärna med alienben innan
 
söta små palettblad 
 
söt kaktus med en liten frisyr
 
en stickling jag fått av gammelmormor som jag inte vet vad den heter? den växer snabbt iallafall
 
sista älsklingen: en Maranta (tror jag). den rör sig efter ljuset och det e så coolt att se den veckla in sig på kvällen
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
livet | |
Upp