lista

snodde en lista härifrån. nu e d ju slutet på veckan men skitsamma. tänker att detta gäller en vecka framåt.
 
 

Veckans läsning

Ölanssången av Tove Folkesson har jag kommit ungefär halvvägs i, sen ska jag nog läsa Det är bara gudarna som är nya av Johannes Anyuru om jag hinner. Sen ska jag ta tag i månadens bokklubbsbok som är Allt går sönder av Chinua Achebe. 

Veckans skrivande

Har skrivit det sista på B-uppsatsen så nu vill jag verkligen inte skriva mer akademiskt. Vill skriva dikter. Vill skriva strunt. Bara skriva för att det är kul utan press. Eller inte skriva alls, jag vill bara inte ha några krav.

Veckans plugg

Har ju precis lämnat in b-uppsatsen så nu är det opponering kvar. Kanske blir lite att komplettera och sen på tisdag börjar praktiken. Då ska jag skriva en uppgift med så det är typ enda pluggandet som sker närmsta 5 veckorna. Ska bli skönt med praktik. 

Veckans blogginlägg

Antagligen något inlägg med lite bilder, sen skriva om böckerna jag läst. 

Veckans längtan

Att bli klar med opponeringar och få reda på resultatet på vår uppsats. 

Veckans tips

Läs en bok i solen. Andas. (mest tips och påminnelse till mig själv men vem vill inte göra det?)

böcker, livet | |
Upp