sysselsättning

i fredags tidigt på morgonen åkte felix hem. kände mig ledsen och har senaste dagarna försökt sysselsätta mig för att inte få hemlängtan. detta har jag gjort. 
 
 
 
efter alldeles för lite sömn gick jag till café heim och åt glutenfri morotskaka (inte lika god som mammas) och drack kaffe. försökte plugga lite men det gick inte så bra. sen gick jag och handlade för att göra en av mina favoritgrytor med bland annat jordnötssmör och kikärtor. kollade serier resten av kvällen och somnade sent pga har vänt på dygnet:)) dock riktig sommarlovskänsla att vända på dygnet. 
 
 
i lördags försökte jag plugga igen, men det gick inte bra då heller (hehe). satt på Agua no bico och de spelade ashög typ samba? och det var så varmt att jag inte kunde tänka. promenerade hem, åt lite lunch och på kvällen gick jag till jardim do torel.
 
 
gick förbi ett ödehus som var helt överväxt med klängväxter. grannhuset hade massa fina plantor utanför. 
 
 
 
så sjuk utsikt!!!! verkligen en riktigt mysig park. fanns asnice stolar med fotpall. satt där och läste i blåsten och kollade på utsikten. 
 
 
en annan sak jag gjort för att fördriva tiden: kolla youtube och måla naglarna. 
 
i söndags var det 33 grader och jag åkte med agnes till praia santo amaro. jag brände hela ryggen och ena smalbenet </3. 
 
puss o hej 
lissabon | |
Upp