tredje besöket

 
i söndags kom engla till lissabon! vi skulle dagen efter åka till estoril och bo på hotell (tack mamma o pappa för hotellnätterna<3) och bada och sola. mkt härligt. obs kanske tråkigt inlägg eftersom det inte innehåller en enda bild på själva gästen men hon e lite kameraskygg. iallafall: 
 
 
utsikt från frukosten
 
 
det var supersoligt men blåsigt, solstolar flög runt vid poolen, men jag badade massa ändå. löste även korsord,
läste händelser vid vatten och övertalade engla att spela skitgubbe med mig. 
 
 
"engla ta en bild på mig"
 
 
engla var solbränd och jag lika vit som vanligt. brände mig också:)))
 
 
en varm choklad vid poolen:) härligt att jag glömde bort min oatly och sen efter en hel dag på stranden drack den härligt solvarm
 
 
på kvällen drack vi sangria på ett helt folktomt ställe. joggarna längs strandpromenaden glodde på oss som vi va dumma i huvudet och vi fick ha filtar eftersom det blåste så mycket. god sangria iallafall. 
 
 
nästa dag åkte vi tillbaka till lissabon och käka galettes på fint porslin och drack drinkar.
 
 
det blev kväll och vi åt på ground burger. mkt gott
 
 
mmmmhhh
 
 
denna milkshake asså. choklad och jordnötssmak. mktmkt god. nu har jag inte mer bilder att visa. engla åkte hem idag och nu har jag supermycket plugg att göra men det e okej. mkt trevligt med besök <3
 
lissabon | estoril, ground burger lisbon, lisboa, lisbon, lissabon | |
Upp