5 dagar med Felix

i onsdags kom Felix hit, så vi har turistat runt i stan tillsammans, därav inga inlägg. men nu!! kommer massa bilder och så. 
 
i onsdag när felix kommit med flyget var han svintrött pga hade dygnat så då gjorde vi inte särskilt mycket förrutom att promenera runt i stan. gick ner till hamnen och tillbaka till principe real igen. vi åt ramen på Koppu som ligger precis vid min lägenhet. 
 
 
i torsdag promenerade vi också, men upp i gamla stan och till slottet. jag tog bilder med min kamera men insåg när jag skulle skriva detta att jag glömt min adapter i malmö = kan inte visa bilderna jag tog där. det var fint men sjukt varmt och svettigt. i fredags var det lika varmt så då tog vi tåget till Cascais och badade. så fint där, hela tågresan dit gick längs kusten och det var så fin utsikt. på kvällen gick vi ut och drack lite öl och såg när sverige förlorade med 3-0.
 
 
igår firade vi försenad midsommar med picknick som agnes dragit ihop. vi åkte upp till en park nära monsanto med sjukaste utsikten. vi satt där i 5 timmar och lärde ut snapvisor till agnes vänner från italien, mexico, australien, belgien och england. så mysigt. 
 
 
tack o hej <3 
lissabon | |
Upp