senaste tiden

 
trots att stor del av mitt liv handlar om böcker så är det inte sååå mycket som jag bloggat om böcker. jag gör annat som kanske kan va kul att ha här. jag gillar listor så här är en på vad jag gjort senaste tiden
 
- köpt pioner för nästan 300 kronor som slog ut på några dagar och ändrade färg assnabbt. vet inte ens om det var värt men jag var glad att b-uppsatsen var klar. nu är den godkänd och jag är så jävla stolt. 
 
- provat kläder för att jag haft ångest över gamla kläder som inte passat. har kastat ut dom pga orkar inte ha ångest över sånt. 
 
- varit på plan b och blivit lite för full, haft kul, tagit oklara bilder på hemvägen, insett att jag integillar att bli så berusad, fått ålderskris
 
- legat i sängen i mina nya lakan jag fått ärva av mamma
 
- bastat och hittat gamla kanyler i våran bastu i lägenhetshuset 
 
- börjat första veckan på praktiken och fått ont i axlarna igen (måste va bättre på att ha hållningen på spinning) 
 
nu är jag förkyld och har pms och är mest irriterad på allt. 
livet | |
Upp