v 20

det är tillfredsställande att göra listor och få struktur så här kommer en:
 
Veckans skrivande:

Lite på uppgiften jag har på praktiken och så ska jag skriva på min novell till Novellix novelltävling. 

 

Veckans läsning:

En droppe midnatt och noveller! Måste få inspiration hehe. Kanske även börjar med De kommer drunka i sina mödrars tårar om jag hinner.

Veckans teveserie:

Twin peaks, har typ 16 avsnitt kvar av såsong två som jag just nu kollar om innan nya säsongen som kommer på måndag!!!! 

 

Veckans jobb:

Praktik hela veckan lång.

Veckans planer utanför jobbet:

Bokbyte, middag med Lisa och Dennis, författarsamtal, tvättid, skriva på novell, läsa, träna (äntligen frisk och kan träna igen!!!), sola, hänga, äta glass.

 

Veckans mat:

Trebönsmasala med quinoa, kanske någon pasta? Vet inte faktiskt.

Veckans köp:

Ny toner och mat typ. 

Veckans väder:

Varmare! 

livet | |
Upp